SILENT MILLIONAIRE FUNNEL.

.
Bagaimana nak jual produk yang "ghaib" (invisible)? Misalnya khidmat urut batin.
Ia harus gunakan Funnel khusus. Maka usahawan terapi kena belajar membina Funnel sendiri.
Alhamdulillah dalam kelas Stimulaterapi di KB semalam para peserta mudah faham dengan konsep sales Funnel yang didedahkan.
Dalam Stimulatherapy Therapeutic Sequential Flow, ada banyak leads yang akan 'drive' anda untuk memasuki Funnel anda dan insyaallah akan terus melakukan conversion.
Once they are already in your Funnel, it's time to offer them your Trip Wires.
Kemudiannya, mereka akan yakin dan percaya untuk melanggani your Core Services samada urutan bersalin, uruterapi dan urutan tradisional.
Akhir sekali, mereka bukan lagi pelanggan bahkan kawan yang tidak ragu ragu melanggani your maximizers lalu mempromosikan kepada orang lain. Ini adalah jalan menuju jutawan senyap.
Dengan Funnel ini anda akan betul betul in control of your very own "invisible business". Percayakah anda, pelanggan Urut dan Bekam saya ketika di JB tahun 1986 masih lagi berhubung dgn saya hingga sekarang?
Adakah anda faham dengan tulisan saya ini? Jika masih belum berapa faham saya akan buat pencerahan langsung kepada anda. Saya akan buat seminar tertutup bertajuk "Creating Your Own Silent Millionaire Funnel" terhad untuk 30 orang saja dgn yuran cuma RM30 seorang. Datang berdua? RM50.
Saya sendiri akan menerima pendaftaran anda melalui Whatsapp 01113203931, atau tinggal no telefon anda di ruangan komen. Hantar S.M.F. JB atau KB atau Melaka atau KL atau Shah Alam.
.*Venue KL dibatalkan atas sebab tertentu, jom ke Melaka atau Shah Alam!
15.9 Melaka masa 8.00 mlm
17.9 Shah Alam masa 8.00 mlm
18.9 KL masa 8.00 mlm. (CANCEL)
19.9 JB masa 8.00 mlm
22.9 Kota Bharu 8.00mlm
Lokasi seminar akan dimaklumkan kemudian.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

JOM BELAJAR URUT STROK DAN DIABETES

kursus klinikal